Hypebeast | RM Right Place, Wrong Person című albuma dinamikus és izgalmas alkotás: kritika

A BTS vezetőjének második szólóalbumán olyan vendégelőadók is szerepelnek, mint Little Simz és Moses Sumney.


RM felfedező természete második szólóalbumán, a Right Place, Wrong Person-ön is ragyog.

A 11 dalból álló, mindössze 35 perces album nagyjából másfél évvel követte a BTS sztárjának szóló debütálását, az Indigót. A Right Place, Wrong Person a lehető legjobb értelemben vesz éles fordulatot elődjéhez képest, és hallható, hogy RM jelentősen kibővíti zenei horizontját. Bár az olyan dalok között, mint a Nuts és az out of love, az újszerű megközelítés néha talán túl soknak tűnhet, a számok kiválóan tisztelegnek a pszichedelikus, alternatív és oldschool hip-hop előtt – utóbbi különösen RM előadásmódjában és hangszínében érhető tetten. Little Simz és Moses Sumney közreműködésével született dalai, a Domodachi és az Around the world in a day progresszív jazz és soul/R&B hatásokkal emelik az album színvonalát, és bebizonyítják, hogy a 29 éves művész egy izgalmas és sokoldalú alkotó/előadó, akit érdemes figyelemmel követni.

RM még a rock-rap világába is belekóstol a Groin című számban, amelyben a műfaj agresszív természetét felhasználva fogalmazza meg üzenetét az igazságtalan kritikusok felé. Az indie éteri hangzásvilága a Heaven-ben, a pörgős popritmus a LOST!-ban, és az R&B finom, mégis gazdag árnyalatai a Credit Roll-ban szintén különleges rétegekkel gazdagítják az albumot. Az album záróakkordjaként a korábban megjelent Come back to me csendül fel – egy lágy, akusztikus dal, amely végül lenyűgöző indie pop himnusszá fejlődik, az élet ciklikus természetéről mesélve. A Right Place, Wrong Person lenyűgöző zenei utazás a BTS vezetője számára, és kiváló bevezetésként szolgálhat azoknak, akik még nem ismerik Kim Namjoont.

Hallgasd meg RM Right Place, Wrong Person-jét a Spotify-on és az Apple Music-on!

Az eredeti szöveg forrása:Hypebeast 

Kredit nélkül, kérünk, ne oszd meg a fordítást!

0 Hozzászólás