D-DAY Neil Z. Yeung értékelésében
AllMusic
Az AllMusic az egyik legjobb forrás, ha többet szeretnénk megtudni valamilyen bandáról, albumról vagy dalokról, és amellett, hogy mindenféle információt kínál ezekkel kapcsolatban, véleményezi is a különféle albumokat - így a BTS és tagjai munkásságát is. Indigo pedig úgy döntött, hogy összeszedi nektek és lefordítja az eddigi kritikákat, amelyek a BTS-hez kapcsolódnak.
D-Day kritika
★★★★☆
Bár hivatalosan ez a debütáló stúdióalbuma, az Agust D név alatt megjelenő D-Day már a harmadik jelentős lemez a BTS-es Suga részéről. Agust D, a K-pop szupersztár rap-alteregójaként, dühöt és agressziót közvetít, eltávolodva a BTS csiszolt imázsától, hogy brutálisan őszinte önvizsgálatot és mély, bensőséges érzelmeket tárjon fel. A 2022-es tervezett BTS-szünet óta megjelent szólóprojektekhez hasonlóan a D-Day is frusztrált és sikeréhes; a felszabadulás és a belső erőépítés témáira összpontosít, miközben a külső nyomással és kihívásokkal szemben saját útját keresi. Suga rappertehetsége teljes pompájában megmutatkozik: a SDL-ben laza előadásmódot hoz, míg a Haegeum és a HUH?! – amelyben a BTS-es J-Hope is közreműködik – szinte villámgyors sorokat hoz a harapós ütemekre. Az AMYGDALA és a Polar Night mélyen befelé fordulnak, a bensőséges, személyes hangvétel pedig az album csúcspontján, a melankolikus szépségű Snooze-ban éri el a tetőfokát, ahol Woosung (a The Rose-ból) éneke és a néhai, nagyra becsült Ryuichi Sakamoto zongoramintája is felcsendül. Az album zárásaként, reményteli lezárást hozva, Suga újraértelmezi a BTS Life Goes On című dalát. Bár nem olyan kemény hangvételű, mint a D-2, és nem is olyan fiatalosan nyers, mint az Agust D, a D-Day Suga alteregójának eddigi legérettebb érzelmi kiadványa, amely újabb lépést jelent fejlődésének útján.
Kredit nélkül, kérünk, ne oszd meg a fordítást!
0 Hozzászólás